Kommentarer till Decenniets lag

Via det formidabla nätverket Facebook fick några av spelarna som jag tog ut till decenniets TAIF-lag chansen att kommentera det hela. Hockeyspelare är väl inte direkt kända för att komma med lysande kommentarer, men vi får nöja oss med vad vi får. Frågan var helt enkelt vad de hade för kommentar till det hela.
Niklas Olausson, Luleå: Det var jättekul att läsa, tycker det ser ut att vara ett intressant lag.
Mattias Persson, Troja: Det var verkligen kul att höra när man vet hur många bra spelare som lirat i TAIF på senasete tiden. Det hade verkligen varit kul och lirat en match med dessa grabbar mot dagens TAIF.
Christoffer Björklund, Tingsryd: Kul att bli uppskattad.
Oliver Ekman-Larsson, Leksand: Kanonkul tycker jag.

Noterbart är att Mattias Persson verkar sugen på att få möta dagens TAIF, har han otur så kan den önskan kanske gå i uppfyllelse till våren. Jag kan även berätta att tre av spelarna använde smileys i sina kommentarer, smileys som jag valde att ta bort då jag inte tycker det passar en för vuxen man. Ekman-Larsson blir därför givetvis ursäktad på grund av sin låga ålder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0