Oerhört bra musik!


Jag har inte kunnat sluta sjunga på Imperiets version av Fred. Det är en så galet bra version så jag kan inte göra annat än att dela med mig av den. Mycket nöje!
***
Jag fick ett mail från en läsare;
"Hej
här kommer en fråga från en taifare i eringsboda. När dom åker in splas Sabaton, men precis innan den låten spelas en annan , vore väldigt tacksam om du viste vilken och i såfall kunde svara mig med ett mail !
Tack på förhand"

Eftersom jag inte har sett en hemmamatch på över ett år så kanske någon av mina läsare har svar på frågan. Jag skjuter på höften och gissar att det är Marit Bergman och Broder Daniel som spelas innan Sabaton. Eller varför inte Thåström kanske? Inte för att jag vet, utan enbart på grund av att det vore så jäkla rätt om så vore fallet.

Kommentarer
Postat av: Alex

Two Steps from Hell - Heart of Courage :)

2012-01-15 @ 16:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0