Mot alla odds

Innan jag ens har sett mer än fem minuter av första avsnittet så inser jag att jag verkligen kommer att gilla SVT's nya Mot alla odds. Och om jag nu mot förmodan inte kommer att tycka om det, då har SVT misslyckats med en god programidé. Det här bli perfekt att somna in till efter ännu en dag i kampen för fred och rättvisa på jörden samt förbättrade mänskliga rättigheter i Nordkorea.
***
Imorgon vaknar jag upp och vill kunna läsa om seger i Sundsvall, allra helst tre poäng. Eftersom det inte verkar finnas någon everysport från matchen och eftersom SR's hockeyextra nog knappast kommer fokusera på TAIF så finner jag det inte värt att sitta uppe och se matchen via Swehockey. Tyvärr.
***
Oskarshamn... Först förlorar ni mot Sundsvall, sen fortsätter Håkan Juholts misslyckande. Vad för gott har ni någonsin gett en sån som mig
***
Dessutom räknar jag med att imorgon även få läsa om en domarskandal och ett orättvist resultat i Olofströms Ishall.

Kommentarer
Postat av: Joffemannen

Jag minns nån skogsbrand i Oskarshamnstrakten på -80-talet, dit mina föräldrar drog mig för att året efter leta murklor. Resultatlöst. Böjd att hålla med dig

2012-01-20 @ 11:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0