Can we play you every week?

Imorgon delas Sebasian Ellerstad-pokalen ut. Tingsrydsupportrar och spelare från TAIF's a-lag gör upp om segern i en Xbox-turnering på Mårslycke krog. Än är det inte för sent att anmäla sig. Alla är välkomna!
***
Ikväll ska jag se Tingsryd-Leksand på S24. Och jag hoppas jag blir den enda grönvita som gör det. Ni andra ska ta er till Dackehallen idag. Det är den så kallade enkronanmatchen, och vi vet av erfarenhet att stödet för det här projektet brukar vara väldigt stort i Tingsryd. Nu ställer näringslivet upp så då bör publiken göra detsamma. Gå på hockey idag och Tingsryd får minst det mångdubbla inträdet, utan att du behöver betala mer. Att det dessutom är ett Leksand som vi brukar ha ganska enkelt emot som står för motståndet borde locka er ännu mer.
***
Det är svårt att inte undra hur det gick med grytlappen i stugan i Torhamn.
***
Efter förra veckans holmgång och den senaste veckans sängliggande så blir det rätt skönt med en lite lugnare helg. Jag var förvisso ute en sväng igår och träffade lite vänner, men det blev varken klubb eller särskilt sent så det är godkänt. Ikväll ska jag nog gå en runda golf med innebandylaget, men sen blir det som sagt hemgång till hockeyn som drar igång vid midnatt.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Haha... Sebastian Ellerstad-pokalen är god humor!

2012-02-04 @ 12:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0