Det är vår tur nu

Jag har påminnt er förr, men jag gör det igen. För Skånetaifare eller andra långväga grönvita som har ett par timmar över imorgon i trakterna kring Helsingborg och Helsingör imorgon så kanske det vore en bra idé att tura över till Helsingör imorgon. Det sker det en liten gemensam samling inför matchen och mer info om det hela finner ni här.
***
Victoria och Daniel fick en hon. Det var ett hårt slag i jämställdhetsdebatten att det inte blev en hen...
***
Idag har jag suttit på ett café i fem timmar och knapprat på tangenterna. Efter ett överflöd av det koreanska kaffet och fem olika instrumentala versioner av 'My heart will go on' är det nog dags att gå hem igen. Ikväll ska jag söderut för en middag med några vänner och en öl eller två. Imorgon ska jag ut (in) och golfa så förhoppningsvis blir det en lugn kväll.  Men det har man ju önskat sig förr.
***
Växjö - TAIF J20 ikväll, nedsläpp kl 19.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0