Heja Nour

Äntligen var det måndag igen. Jag har spenderat ett par timmar på kontoret, men måndagar är ganska värdelösa för min del då jag jobbar mot Sverige och det är knappt förrän arbetsdagen är slut i Korea som de vaknar i Stockholm. Men likväl känner jag att jag har fått en hel del gjort idag, och en hel del bra mail har skickats. Nu återstår det bara att se om höjdarna svarar på mina inviter. Något jag har lärt mig att de dessvärre inte alltid gör. Att grymma Nour el Refai är med i P3´s Morgonpasset gör inte mina eftermiddagar på kontoret sämre, snarare tvärtom.
***
Efter tre raka segrar på hemmaplan så kommer ikväll Borås på besök. Ett Borås som just nu verkar ha väldigt mycket att kämpa med. Det finns inget som talar emot att en fjärde raka hemmaseger inte ska vara möjlig. Det har nog inte undgått någon att vi, Sundsvall och Borås verkar få kampera ihop i botten i år, då övriga bottenlag (typ Troja) tar på tok för många segrar, och lag som Rögle, Oskarshamn och Almtuna nog egentligen är för bra för att i längden vara indragna i bottenkampen. Därför är kvällens match mot Borås väldigt viktigt, därför ska du ta dig till Dackehallen ikväll och därför ska vi se till att vinna den.
***
Eftersom det blev en ganska slirig helg (igen...) så blev det således ganska svårt att somna igår kväll. Jag roade mig med att kolla lite på Tottenham - QPR och följa mitt innebandylag där hemma. Få lag är så underhållande att se som Tottenham när de är på gång och rullar boll. Mindre underhållande var att se mitt innebandylag tappa en 4-1 ledning efter första perioden till underläge med 8-5 efter den andra. Det raset i andra perioden är svårslaget, och någonstans där släckte jag sänglampan och sa godnatt.
***
Vill du äta och dricka gott i restaurangen med andra Brigadare och TAIFare innan matchen ikväll så finns det info om det på min facebook-sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0