Intresserad?

När jag nu håller på att rensa ut bland mina ägodelar så hittade jag mitt gamla album med hockeybilder. Bilderna är samlade mellan åren 94 och 96 kanske och har ett fokus på dåtidens favoriter, Chicago. Blackhawks utgör nog ungefär 2/5 av mina lite drygt 350 bilder. Det här albumet har jag släpat fram och tillbaka utan nytta de senaste åren och nu får det vara nog. Dock känner jag att jag inte vill slänga dem och att Kupan nog inte är så sugna på att ta emot dem.

Därför, om det nu finns någon som vill ha dem, så skänker jag bort mina hockeybilder. Om det inte går att lösa med en rent fysiskt överlämning så får du stå för frakten, och om du finner ett större värde än noll kronor för mitt album så går det givetvis bra med retroaktiv ersättning. Och om det nu visar sig finnas mer än en intresserad (om det nu ens finns en) så får väl albumet gå till högstbjudande. Skicka iväg ett mail till [email protected] om du är intresserad.

Kommentarer
Postat av: Kirre

Ähh, skänk/sälj dem inte. Du kan få en stund av glädje av att titta på dem i framtiden om du har hälsan och får leva länge. I övrigt har du rätt i att man inte får fästa sig i det materiella, men du vet affektion...

2011-01-13 @ 23:55:56
Postat av: Joffemannen

Fått nått napp än?

2011-01-17 @ 12:58:16
Postat av: 1923

Ja, en del förfrågningar har inkommmit. Men den ekonomiska ersättningen har varit dålig... :)



Sugen?

2011-01-17 @ 13:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0