Evig kärlek

Mitt i Seoul finns Namsan Mountain. På kvällen bjuder berget på en magnifik utsikt och är ett vattenhål för alla kärlekstörstande par. Det är en tradition att till toppen av Namsan ta med sig ett hänglås för att befästa sin eviga kärlek till varandra. Det är en tradition som finns på många platser runt om i världen. Men jag undrar om det någonstans finns så många hänglås som på Namsan. Jag har varit på toppen av berget flera gånger, men något hänglås med mitt namn finns där inte. Just nu är jag väldigt tveksam om man kan lova någon evig kärlek, om man genom ett hänglås på något vis kan ge såna garantier. Idag packar jag ihop min väska och reser hem till Sverige och till den längsta kärlek jag har upplevt. En kärlek som jag inte behöver ett hänglås för att bevisa. Vi ses på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0