Kul...

Vaknar upp till strålande vårväder på den första April. Solen skiner och för första gången lämnar jag vinterjackan kvar hemma. Vid varje gathörn förväntar jag mig att Jan Öberg & C:O ska hoppa fram och utbrista;
-"April, April! Åh vad vi har lurat dig! Hela säsongen har ju varit ett skämt!"


Det hade gjort min dag fullständig. Men det hade likväl varit ett dåligt skämt. Ett aprilskämt ska vara oväntat och komma med överraskning. Att den här säsongen är ett skämt har vi vetat om väldigt, väldigt länge. Nu är det tre matcher kvar. Sluta tramsa och ta det här på allvar nu. Det är ni skyldiga oss.


Kommentarer
Postat av: Mats

Vikings spelar - fest i byn!!

2011-04-04 @ 22:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0