River en vacker dröm

Efter ett antal spelningar på radion och spotify så har jag nu fallit för Håkan Hellström igen. Skönt att känna igen sig själv igen. Håkan Hellström är en av de stora förebilderna för mig, och när det nu har släppts en bok för att fira hans tioårsjubileum som artist så ser jag den som ett självklart inslag vid diskussionsbordet på det vänliga vänsterkollektivet Hotell Dacke.
***
"Tingsryd visade väldigt lite och kan tacka sin målvakt att siffrorna inte blev större", "Även om bortalaget var väldigt bleka"
och "Tingsryd börjar visa dåligt humör och tar några klantiga utvisningar istället för att fokusera på sitt spel". Borashockey.se tar inte till några stora ord för att beskriva Tingsryds insats igår.
***
Någonstans bland Swehockey, skype, everysport.com och webradio så fick mitt mobila bredband nog igår och slutade helt enkelt att fungera. Så under första perioden fick jag förlita mig till pling i rutan under Örebro - Almtuna, vilket var nog så roligt eftersom det var där som Hjalmarssons 1-0 plingade fram. Ungefär där tog väl också det roliga slut dessvärre. När min uppkoppling väl kom igång igen så blev det inte mycket roligare tyvärr.
***
Morgonens msn-diskussion med en av de grönvita på plats igår visar att det är fler än jag som har en negativ bild av att åka till Borås.
- Hur var det igår?
- Som vanligt i Borås. Eller, det brukar ju stå 0-3 efter första i och för sig. Men i andra utspelade och i tredje kommer vi absolut ingenstans


Kommentarer
Postat av: Micke

Tyvärr så får man hålla med skribenten på borashockey. Det är närmast en klockren beskrivning!

2010-09-30 @ 11:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0