TAIF - IKO

Ja, vad ska man säga. Jag var då inte särskilt imponerad av mycket ikväll. Mest imponerande var Stefan Pettersson i IKO, Julius Larsson, Janos Vas samt det faktum att Robin Jacobsson tacklade så det flög is upp på läktarplats (bilden). Det är möjligt att ni andra kan hitta positiva aspekter på kvällens match, fyll gärna på i så fall.

Vi kan nog alla konstatera att tränare Tisell har en del att jobba på inför den där premiären som vi alla ser fram emot allt mer.

Nu visar SVT en dokumentär om två utvecklingsstörda danska killar som besöker Nordkorea, något som kan vara oerhört sevärt. Jag säger inget ont om utvecklingsstörda, men imorgon ska jag berätta om koreanernas sinnelag och vilken roll konfucianismen spelar i det koreanska samhället. Jag har aldrig varit i Nord-Korea, men jag intalar mig att så mycket kan ett folk i grund och botten inte ha förändrats på 60 år. Imorgon, som sagt.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej Hej Bönder.



Tjaffsa om några biljetter för en allsvensk match. Hahaha, skönt att ni aldrig någonsin kommer behöver möta er.

/En hälsning i från sköna Djurgårn.

2010-09-02 @ 09:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0