Goda Nyheter

På onsdag kl 16 har jag ett möte nere i Ronneby. Som alla förstår så är detta inte ultimat på något vis och jag inser att det blir stressigt för mig att hinna till matchstart i Växjö. Dock vet jag att mötet som absolut längst håller på i två timmar, förhoppningsvis mindre än så. Idag kommer dock glädjande nyheter, ALLA ska visiteras innan de ska in i ishallen på onsdag. Det är med andra ord upplagt för långa köer och fördröjd matchstart om 4 000 personer ska visiteras. 5-10 minuter försenad matchstart kan vara guld värd för mig. Så ett stort tack till alla inblandade för det beslutet!


Kommentarer
Postat av: Pendlar-Kent

Som van pendlare sträckan Ronneby-Växjö kan jag meddela att du klarar detta på timmen jämt. Förutsatt att vägen är torr och fin och att det är någorlunda dagsljus. Det kan förekomma allehanda störningsmoment på riksväg 27, exempelvis älgar, rådjur, clowner samt något lastbilsekipage lastat med popcorn som kört i diket... Men håll fokus, händerna tio i två på ratten och gasa. På den så kallade Uråsarakan kan du vinna några minuter genom att trycka till upp emot 140-150 km/h. Men det har inte jag sagt.



/Din vän på vägen

2010-09-13 @ 19:03:17
Postat av: 1923

Tack för tipset. Jag ska göra mitt bästa :)

2010-09-13 @ 19:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0