För tusende gången

"Biljetterna till allsvenska premiärmötet mellan Växjö och Tingsryd på onsdag tog slut på bara några timmar. Intresset är rekordstort och det hade gått att sälja dubbelt så många biljetter", skriver Aftonbladet idag i en text som innehåller mer faktafel än man kunde önska vore möjligt. Samma dag släpper Lakers återigen nya biljetter till samma match som alltså såldes slut på bara några timmar. Jag blir inte klok på biljetthanteringen till den här matchen. Nu vet jag att det var ett nytt reportage i SMP på gång om biljettförsäljningen och om hur personal på Lakers kansli verkar fortsätta att ta egenmäktiga beslut som de inte har befogenhet att fatta. Nu dök aldrig det reportaget upp, och lika bra är väl kanske det.

Kommentarer
Postat av: Lakej

Hur orkar du?

2010-09-13 @ 16:33:45
Postat av: Krut

Lakej: Snälla, förklara biljetthanteringen för oss. Som 1923 skrev så har biljetterna varit slutsålda ett ANTAL gånger. I normala fall brukar det bli slutsålt EN gång, men inte i Växjö?

2010-09-13 @ 16:35:58
Postat av: 1923

Hur orkar jag vadå? Hur orkar jag fortsätta promota en premiär som inte verkar bli slutsåld?

2010-09-13 @ 19:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0