Nya segrar, och nya förluster

Jag var nere på möten nere i Ronneby hela eftermiddagen. Möten som nog ändå gick förhållandevis bra. Dessutom var vi färdiga någon timme tidigare en jag hade räknat med så då blev det gaspedalen i botten och hem mot Småland igen. I höjd med Tiken förkunnar de på radion att Tigrarna leder med 1-0. I höjd Ingelstad står det 1-1 och när jag precis har släppt av min kollega vid GVG så gör Mora 2-1. Likväl tar jag mig ut på Hovshaga där ett sällskap TAIFare sitter. Innan kvällen är över hinner jag se Mora göra 3-1 och TAIF jaga kvittering, utan att egentligen skapa några riktiga chanser. Nu är jag på tok för trött för att driva någon fånig blogg. Så nu går vi alla och lägger oss, och låter bloggarna vila tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Joffemannen

Märkligt nog hade jag bara detta blogginlägg i min RSS-läsare nu på morgonen, så alla verkar ha lyssnat på dig och avvaktar nu att kunna få fortsätta blogga igen på din order

2010-10-07 @ 09:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0