Värt att fundera på...

...vart tog Dan Hobér vägen i diskussionen när det skulle anställas en ny tränare?
...hur kan det snöa åt alla möjliga håll samtidigt?
...är det inte dags att vinna ikväll?

...finns Trossö Ultras kvar?
...hur många timmar har jag lagt ner på FM den senaste veckan?
...hur många mål gör Thegel för Olofström ikväll?

...kan man älska Mora IK?
...hur många mål gör jag ikväll?
...hur ska jag få ihop helgen och alla dess aktiviteter?

...vilken radiokanal har någonsin varit bättre än P3?
...kan jag verkligen flytta till Ronneby?
...firar Fogström på Oleo ikväll om de vinner?

Kommentarer
Postat av: Spader

Såg mister Hobér på stan igår och tänkte samma tanke som du. Hade gärna sett han hoppa in en halv säsong eller så.

2010-11-23 @ 20:01:27
Postat av: Hank Williams

Svar på fråga tre: JOVISST!!!

2010-11-23 @ 21:52:33
Postat av: Martin

Spader, undra om inte bloggaren var en smula ironisk över Hobér. =) Men det kanske du också var å andra sidan. =)

2010-11-23 @ 23:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0