Öster

Bra gjort Öster. Nu är den här säsongen avklarad.
***
Roma - Lazio klockan tre och Liverpool - Chelsea klockan fem. Det är ganska hyfsade TV-matcher som vi idag missar för att åka till Dackehallen. Det är två matcher där det för mig är uppenbart att det är det onda som ställs mot det goda. Det är risk att både Liverpool och Roma är förlorare när dagen är slut, men i längden har de rätt. Allting handlar som sagt inte om tre poäng.
***
Är det fars dag idag? Frågan är hur länge det dröjer innan Viktor Tisell upphör att vara Pappas Pojke och det istället blir Mikael Tisell som är Målvaktens pappa.
***
Mitt försök med en fan-sida på facebook har inte blivit någon stor succé ännu. Jag har inte lyckats lära mig riktigt hur det fungerar ännu. Av någon anledning publiceras inte de uppdateringar som jag gör och ni som är fans har därför ännu inte haft någon större nytta av att vara fans till mig. Dock har jag laddat upp ett album med bilder använda i bloggen under de fyra år som den har funnits. Jag har haft dem sparade i en mapp på datorn och tyckte att de kunde vara kul att bläddra igenom dem. Tagna ur sitt sammanhang så ter de sig väldigt random och för en utomstående måste det verka som om den här bloggen handlar om ungefär vad som helst.
***
Växjö må vara min stad, och jag trivs här, men det är fan i mig ingen vacker stad framåt småtimmarna en lördagkväll. Igår betade vi av både Sports och Pauze och, tro det eller ej Lakejer, det är stundtals ganska frapperande att Växjö nog trots allt inte är den metropol som många tycks tro.

Kommentarer
Postat av: Åsa-Nisse & Klabbarparn

Fars dag är nästa söndag, 14/11.

2010-11-07 @ 14:08:10
Postat av: 1923

aha. Tack

2010-11-07 @ 14:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0