Tunga dagar

Vissa dagar vaknar jag och känner mig fullständigt överkörd och mörbultad. Kanske har det att göra med att jag igår gjorde min första innebandyträning på ett par veckor. Hur som helst så är det skönt att man dessa dagar har en kaffebryggare som fyller sin funktion. Jag unnade mig någon timmes sovmorgon idag eftersom det kommer bli en lång dag. Medans några grönvita sätter sig och åker upp till Karlskoga ikväll så åker jag i motsatt riktning mot Ronneby igen.
Eftersom min bil blev slaktad av bilprovningen i helgen så får det dessutom lov att bli buss tur och retur till Ronneby, något jag inte direkt ser fram emot. Jag har redan nu packat ned ett par smörgåsar och en bra bok i väskan inför denna utflykt ner i Blekinge. Beräknad hemkomst kl 19.48 ikväll. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0