En söndag utan hockey eller fotboll

Den här bloggen brukar spreta åt alla möjliga håll och avhandla en vitt skiljda ämnen. Ett ämne som nog aldrig (man ska i och för sig aldrig säga aldrig) kommer bli dominerande i den här bloggen är mode. Antalet modebloggar är många, och även om jag läser några av dem så är det en kategori som min blogg aldrig kommer hamna i. Kläder är på gott och ont väldigt ointressant och inget jag oftast lägger något större fokus på. MEN, ibland trillar jag dit och köper mig lite nya kläder och då blir jag allt som oftast väldigt nöjd. Idag tog jag en cykeltur upp till nya Grand Samarkand och förutom de obligatoriska Fars dag-kalsongerna så passade jag även på att unna mig själv lite nytt. Så imorgon känner jag mig tveklöst snyggast på kontoret.

Efter att fars dag-shopping, däckbyte, dammsugning, tvätt och ett mindre träningspass väl var avklarat så fann jag mig själv äta en clementin och se andra åket i herrarnas slalom från Levi. Mellan de intressanta åkarna underhöll jag mig med en clementin-klyftor och en bra bok. André Myhrer åkte in på en fin andraplats och svenska framgångar är alltid väldigt roliga att se. Utförsåkning och clementiner om något är väl ofrånkomligt tecken på att vintern är här. Det går inte att förneka att det finns någon småtrevligt och mysigt över det hela, och så länge jag sitter inomhus och kan titta ut på vintern så går det an.

Kommentarer
Postat av: grillen

Märkligt, ingen lakej som skrivit något onödigt idag så jag får väl ta på mig de :-) booooooooooooooooom rätt upp i nunan!

2010-11-14 @ 23:08:45
Postat av: Lakej

MR MADHAWK:

"2. Tingsryds finnar

Ärligt talat, är det inte dags att man agerar mot dessa underpresterande stjärnor nu? De visar egentligen ingenting jämfört med vad lönekuvertet säger."



hahahahahaha!!!!

2010-11-15 @ 11:42:18
Postat av: grillen

Kul att du kopierar sånt vi redan tyckt för längesedan!

2010-11-15 @ 16:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0