Robyn har gjort det igen


Av alla Robyns hits och framgångar så undrar jag om inte 'Indestructible' är den allra bästa trots allt. Att kalla 2010 för Robyns år är ingen direkt överdrift. 2011 blir med all säkerhet Robin Jacobssons år.
***
Jag har en vän som årligen drar igång ett projekt där det samlas in julklappar som sedan skickas till ett barnhem i Lettland. Ett oerhört gott initiativ och jag hade skämts om jag inte hade dragit mitt strå till stacken. Därför har nu två kära Star Wars-gubbar hamnat i en kartong och är på väg mot Lettland. Där gör de sig med all sannolikhet bättre än i en flyttlåda i min källare. May the force be with you!
***
Västerås hemsida har en genomgång av lagen och jämförelse av statistik inför kvällens match, kan vara väl läsvärd om du har lite tid över. Även om det har varit en del tveksamheter angående kvällens bortafölje så verkar det bli en del folk på plats. Förutom de Kronobergare som snart beger sig norrut så kommer även de sedvanliga Stockholmarna att vara på plats. Dessutom finns det, vilket nog inte så många vet, en TAIF-falang i just Västerås som brukar dyka upp på matcher i de trakterna. Enligt uppgift räknar de med att vara 4-5 personer ikväll, så Gille-bussen får med andra ord sällskap på bortasektionen även ikväll.
***
Det verkar som om Aung San Suu Kyi kommer att släppas från sin husarrest i helgen. Det vore minst sagt värt att skåla för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0