Onsdagmorgon

Borås. En meningslös stad med ett meningslöst lag som ingen bryr sig om. Det är såna lag som vi bara ska vinna mot, allt annat är uteslutet.
***
Innebandyn rullar på. För egen del börjar jag äntligen ta mig någon vart och fick igår en ny roll tilldelad till mig. Så länge jag är med och får känna mig delaktig så tycker jag det är roligt, sen att jag idag har en tå som värker och går i regnbågens alla färger är av mindre betydelse.
***
Så var det snacket om gårdagens omspel mellan Huddersfield och Cambridge. Cambridge svarade för en heroisk insats i hemmamatchen och krigade sig till 0-0 mot Huddersfield som ligger betydligt högre upp i ligasystemet. Till bortamatchen räknades Cambridge ut och av spelbolagen erbjöds man 9.50 för en bortaseger. Men tro det eller ej, men Cambridge tofflar in ett mål i andra halvlek och går mot seger. Innebandylaget satt som på nålar och kunde inte tro att det var möjligt. Det var det inte heller, Huddersfield gjorde två mål på stopptid och vann matchen med 2-1.

Kommentarer
Postat av: Kirre

Fasen !!!



Du börjar ju få speljävulen i dig ;-)) Du pratar odds och PL i vartenda inlägg nu ;-))

2010-11-17 @ 11:01:18
Postat av: 1923

Helt klart är jag drabbad av speldjävulen, om du med spel menar Football Manager som nu har borrat sig in i mitt medvetande och tar upp alltför mycket av min tid.

2010-11-17 @ 12:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0