Ironi i textform

Nu kom vändningen! Nu har stjärnorna vaknat och efter Davidssons, Elomos och Kauppilas mål ikväll så finns det givetvis inte längre något tvivel om att de är värda vad de kostar. Nu är strecket ovanför inte långt borta och när vi väl är över det så tror jag inte att topp7 är helt orealistiskt. Kari Rauhanen har verkligen gjort underverk med spelarna och fått dem att agera som ett lag. Jag tror inte det finns något lag i allsvenskan som kan stoppa oss just nu. Ikväll är vi bäst i världen och det ska jag fira med ett glas jägermeister. Imorgon ska jag komma ner på jorden igen.

Kommentarer
Postat av: Johan Jakobsson

Hej! Jag länkade ditt inlägg till denna sidan, hoppas att det är ok för dej? http://www.facebook.com/johan.jakobsson?ref=profile#!/group.php?gid=160469147299870

2010-11-23 @ 22:54:31
Postat av: janne

hahahahaha.... fattar känslan ändå (och ironin)!

2010-11-23 @ 23:06:13
Postat av: Lakej

Ni får ju stryk mot leksand på lördag och sedan är det kris igen och nya spelare ska värvas och andra ska skickas.

2010-11-24 @ 11:50:52
Postat av: Batman

På tal om ironi ja...

2010-11-24 @ 12:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0