Får det vara lite måtta?

Bara i Japan mina vänner, bara i japan...

***
- "Linköping vill att Axel Brage står i matcherna när han är utlånad till oss, annars föredrar de att han stannar kvar hos dem", säger Anders Gustavsson till SMP idag. Om detta stämmer så ser jag ingen anledning att fortsätta något samarbete med Linköping. Ett samarbete där den ena parten sätter villkoren är inget samarbete, det är ett utnyttjande. Att ha spelare som spelar på olika villkor i ett lag fungerar aldrig i längden. Ska Brage vara med så ska han konkurrera på precis samma villkor som alla andra. Jag tror inte det rör Linköping nämnvärt i ryggen, men de verkar jobba på ganska ordentligt för att göra sig impopulära nere i Dackehallen.
***
Förra helgen satt hela innebandylaget och följde FA Cup-matchen mellan Cambridge och Huddersfield. Ikväll är det dags för omspel och försnacket har dragit igång. Helgens 2-2 borta mot Kettering på Rockingham Road lovade gott för Cambrigde. Två mål av stekheta Willmott i första halvlek säger mig att Cambridge blir att räkna med ikväll. Försnacket är igång och jag tror Huddersfield-falangen kommer att få svårt att värja sig i omklädningsrummet ikväll.


Kommentarer
Postat av: Joffemannen

Såg du att Mjörnberg uppmärksammade dig på detta? Du kallas nu den tingsrydska bloggosfären!



http://www.hockeysverige.se/blogg_show.html?id=10900361



Ursäktar på förhand om jag lagt ord i munnen på dig i kommentarfältet hos Mörnbjörn

2010-11-17 @ 13:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0