Alors on danse!

Jag ska inte gå händelserna i förväg och måla fan på väggen, men man hör hur negativa rykten kommer fram efter mörkrets inbrott. Det handlar om en av 00-talets bästa och viktigaste spelare och den armbågsskada han har som inte vill ge med sig. Jag tänker inte skriva någon runa över hans insatser ännu, jag nöjer mig med att konstatera hur roligt det är att han som intro-låt har den franska översättningen av 'Alla som inte dansar är Lakersfans'.
***
Något gott man bör säga om adventsstjärnor och ljusstakar är att det sprider ett väldigt trevligt ljus omkring sig. Pepparkakor, adventsljus i fönstret och debatt på TV bjöd på hela spektrat från trivsamhet till hjärndödhet.
***
Igår skottade jag som bekant min farstutrapp och min gång ut till vägen. Det borde jag inte ha med facit i hand. För idag när jag steg upp så visade det sig att det var dags att skotta igen. Va!?! Ska det fortsätta så här så vet jag inte om det längre är en bra idé att vara husägare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0