When we were winning

  • Ikväll hamnade jag framför På Spåret hemma hos mina föräldrar. Som gästartist var Theodor Jensen inbjuden vilket inte ledde till något större jubel hos den äldre generationen. På vägen in till stan igen visade det sig att P3 hade en Theodor Jensen-special och jag fick höra både Broder Daniel och The Plan innan resen var över. När radion spelar 'When we were winning' så kan saker och ting inte gå fel. 
  • Idag fick jag en del hintar om vad framtiden kan tänkas bjuda på. Det är jobbigt när man tvingas analysera de vägval jag trots allt har gjort i livet och upptäcker att de kanske inte har varit till min egen fördel. Eller så kanske det visar sig att saker som jag har prioriterat verkligen kommer göra mig lycklig. Det är lurigt sånt där. Men jag har alltid trott på mig själv och har fått det jag har kämpat för, så jag ser ingen anledning att ändra på det nu.
  • Märks det att jag lider av bloggtorka nu när det är speluppehåll? Det är banne mig inte enkelt att hitta på något vettigt att skriva om.
  • Kommentar #17 "Ryktet om vår död är överdrivet..." av Lars S är bland det bästa jag har läst på väldigt länge. Bloggaren Mjörnberg försökte håva in lite enkla poäng men har missat en del i sitt resonemang. Ibland får man nog lov att inse när man har förlorat.
  • Imorgon spelas troligen säsongens sista innebandy-match. Om all världens flyt och bonnatur är på vår sida så kan vi hamna i ett positivt kval. Oavsett vilket så har vi gjort en oerhört stark säsong och jag är stolt över att göra en sista resa med mitt lag för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0