When the sun shine, we shine together...

  • Min karriär som bilreperatör går vidare. Idag ringde en polare och berättade att hans bil hade stannat på söderleden och att han behövde hjälp därifrån. Jag ryckte ut med min bättre begagnade bogserlina för att komma till undsättning. Vi tuffade på framåt och det gick bra nästan hela vägen innan min sämre begagnade bogserlina gav upp och brast på mitten. Så sista hundratalet meter fick vi putta fram bilen i slaskvädret. Det här var nog min sista dag i bilreperatör-branschen.
  • Ikväll riskerar Nybros säsong att ta slut, och sannerligen inte mig emot. Jag ville gärna ha med Nybro till Allettan för att få de matcherna är roligare. Tji fick jag och fick bita i det sura äpplet. Så som Nybban har ställt till det för oss den här säsongen så ser jag gärna att de åker ut redan i playoff 1.
  • Det blev storseger i gårdagens innebandy. Nu återstår bara en match av säsongen och det börjar kännas lite vemodigt. De senaste två månaderna har varit fruktansvärt roliga och det är tråkigt att det ska ta slut nu när det känns som om inget kan stoppa oss. Dessutom finns det en del som trots allt tyder på att det är min sista säsong i laget, så det är med blandade känslor jag ger mig in i den sista träningsveckan av säsongen.
  • Jag såg bitar av avslutningsceremonin av OS. Eftersom Sotji står värd för nästa vinter-OS så hissades Rysslands flagga och den ryska nationalsången framfördes. Säga vad man vill om Ryssland eller den gamla Sovjet-tiden, men att framföra en nationalsång kan de minsann. Jesus amalia vad mäktigt de gör det.

Kommentarer
Postat av: lakej

Ojdå, TAIF J18 - Lakers J18 0-3 efter en period.

2010-03-01 @ 20:24:03
Postat av: Joffemannen

Gick sådär för KHK i Victoriahallen. Tror dom är nöjda, dom har ju fått vinna förlorarserien

2010-03-02 @ 09:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0