Forza Viola

  • Idag var jag på infektionskliniken i Växjö för att ta nödvändiga sprutor inför afrika-resan. Jag har vänner som hävdar att jag drabbats av något de kallar Gula sjukan, men enligt infektionskliniken var inte det något jag var i riskzonen för. Däremot blev det en spruta mot meningit och ett recept på malaria-tabletter. Det räcker så känner jag.
  • J20 spelade inte ikväll men Rögles seger i Sunnerbohov var väldigt viktig för oss. Nu ligger Tingsryd två poäng före Troja i botten av serien med en match kvar att spela. Tingsryd J20 åker till Ängelholm medans Troja ska spela borta mot Västerås på fredag kväll. Det blir en spännande avslutning för juniorerna där oavgjort inte räcker på grund av sämre målskillnad.
  • Just nu ser jag Fiorentina - Bayern München ifrån Champions League. Med 60 minuter spelade så har det varit en match av den kvalitet som man önskar att alla CL-matcher vore. Fiorentina är ofta sevärda och i sina bästa stunder är även Bayern väldigt underhållande. Just nu leder la Viola med 2-1 och om det resultatet står sig så väntar förlängning. Men jag tror nog det blir fler mål innan matchen är över.

Kommentarer
Postat av: 1923

Fan vad grym jag är på att tippa, 2 mål inom loppet av en minut precis efter att jag hade publicerat inlägget.

2010-03-09 @ 22:09:49
URL: http://nittontjugotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0