Där va vi förenade

Mellan hopp att förändra världen, och ett lopp utan något värde.
Mellan botten och stjärnorna, där va vi förenade.
Mellan åker och motorvägar, i solsken och i oväder.
Ihopträngda viljor under samma träd, där var vi förenade.
  • Det var någon här i bloggen som tipsade mig om Andreas Grega för ett tag sedan. Ikväll spelar han på de Luxe och det ser jag väldigt mycket fram emot. Tack för tipset, vem det än kom från.
  • Ikväll börjar det ack så viktiga kvalspelet mot J20 Superelit nästa säsong. Efter en väldigt svag avslutning på säsongen hamnade vi där och nu gäller det att bita ihop. Kvalet spelas i en trelagsgrupp där endast ett lag går vidare. Spelschemat ser ut som följande:
    2010-03-19 19:00 Mariestad BoIS HC - Örebro HK  
    2010-03-20 15:00 Örebro HK - Tingsryds AIF  
    2010-03-21 13:00 Tingsryds AIF - Mariestad BoIS HC
  • Det tog sin tid men nu har jag hittat en favoritspelare i årets TAIF. Miljonmannen och Stark är jävligt grymma men en spelare som sliter på oerhört i det tysta och som jag tror är oerhört jobbig att möta är Johan Forsander. Dessutom ser han oerhört bestämd ut där han åker omkring och är lite småful och ibland agerar polis åt övriga lagkamrater. Värvningen av Forsander är jag oerhört nöjd med och det är en spelare som växer för var match jag ser honom.
  • Jag insåg som sagt igår att jag skulle ha Utflyttningsfest ikväll. En era går mot sitt slut och det är dags att lämna fritidsgården. Det är många som har svarat lite upprört att jag inte kan lämna, att det rubbar deras sociala cirklar om inte min lägenhet finns kvar mitt inne i centrum. Men nu är beslutet fattat och det är bara att se framåt. Synd bara att jag inte insåg med lite mer framförhållning att jag skulle ha fest, nu är det många som inte kan komma på grund av dubbelbokningar. Men jag tror det kan bli en bra kväll likväll. Ända in i kaklet!

Kommentarer
Postat av: Martin

Det var så lite så!! =) Hoppas han var bra även live!!



Forsander ja, det var en värvning som jag såg som totalt onödig men jag har ändrat mig. Det är en slutspels spelare!!! =)

2010-03-20 @ 08:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0