So long Marianne

Tanken var idag att jag med några vänner skulle gå på Öster-Norrköping på vallen. Dessutom anordnar Öster supporterförening East Front en förfest på Staglaberget som vi också hade tänkt besöka för att dricka en öl eller två och mingla lite. Istället för det solsken som vi har vant oss vid den senaste månaden så kom idag höstväder in över Växjö och då är jag inte sen att ändra mina planer. Istället för att sitta på vallen och frysa sitter jag nu i en fåtölj i min nyinredda salong, lyssnar på Leonard Cohen och läser en förträffligt intressant bok om den stora statsmannen Olof Palme. Inte fy skam att tillbringa en eftermiddag på det viset i väntan på att TV4Sport sänder samma match som jag egentligen skulle se live.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0