Rätt sak på rätt plats

Häromkvällen satt jag och klickade mig omkring på Elit Skybars eminenta och mycket läsvärda hemsida. Roligast läsning var det förstås när jag läste om bartipset och kunde se mitt namn bland segrarna. Tråkigt nog missade jag finalen på grund av diverse tramsiga utlandsvistelser, och trots att jag försökte få in en vikarie till finalen så stod tydligen min stol tom. Men lika bra är väl det kanske när jag ser att priset bestod av en Joakim Laudius-tröja. Vad skulle jag haft den till?

Utan att rikta kritik åt något håll så var vi många som var frågande till porträtten av spelarna som satt på väggen i baren. Eller rättare sagt, vi var frågande till försäljningen av dem. Som en komplett samling fyller de sin funktion, och på väggen i baren fyllde de helt klart en funktion. Men att köpa tavlorna en och en tar dem lite ur sitt sammanhang och det skulle kunna te sig lustigt att ha en golfspelande Tomas Lundström eller en hästridande Anders Åkesson hemma på väggen. De tavlorna som vi var många som var ute efter var David Jonsson och Simon Stark som tillsammans blev ett väldigt bra motiv. Nu såg jag dessutom att de såldes till samma person så det var fler som tänkte i samma banor vilket glädjer mig. Men den tavlan som har hamnat allra bäst hänger nog trots allt hemma hos den nyblivna pappan. Där hänger han, Ismo Siren. Och var hänger tavlan? I bastun förstås.


Kommentarer
Postat av: Toyyan

Så underbart att se en ÄKTA finne basta.

Vet inte om ni noterat.. Men släng en titt på termometern. Ismo sitter där HELT oberörd, Inte en svettpärla på hela kroppen. Och termometern visar nästan 120°C !!!!! UNDERBART! hahahaha

2010-07-12 @ 12:59:41
Postat av: Eroooticaaa

Hej:) Kolla gärna in min nya sex och kärleksblogg, jag har en massa kategorier för honom/henne, noveller, myter, ställningar, sextips, relationer osv:) Döm inte i förväg, inte speciellt vanligt med sexbloggar!

2010-07-12 @ 13:11:57
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: lucke

tjabba! hur mås det? :)

2010-07-12 @ 13:18:26
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0