Förfrågan

På något vis har jag hamnat som prenumerant av en sms-lista som sänder ut diverse TAIF-nyheter. Denna service var ovärderlig då jag kunde ligga i ett safaritält i Zambia, en husbil i Zimbabwe eller en lerhydda i Mozambique men likväl omgående få rapporter hemifrån om nyförvärv som blivit klara och andra händelser runt vår förening. Nu vibrerade det precis till i fickan och det kom en förfrågan om det finns någon som har en bra bild till att trycka på en mus-matta. Jag är ju inte sämre än att jag bjuder tillbaka lite så om du sitter på en bra bild så tycker jag att du mail du den hit. Tänk dock efter på vad eller vilka som syns på bilden innan du skickar in den. Det finns ju ryggtavlor på fd spelare som är mer eller mindre lämpliga att hamna på en eventuell souvenir.


Kommentarer
Postat av: Erik

Vet inte vilka ryggravlor dom figurerar på denna bild men Eva Lena har på sin blogg en fenomenal bild i slutet på Sundsvallmatchen där S Stark står på sargen framför Brigaden. Smp hade nästan exakt samma bild dagen efter på hels omslaget, Filip Sjöfors var fotograf på deras bild.

2010-07-06 @ 13:53:23
Postat av: Eva-Lena

Du får gärna använda någon av bilderna jag tagit under säsongen, ifall du vill. Du finner albumen ifall du går in på http://s282.photobucket.com/home/evis66/allalbums



Hittar du någon som du vill ha högupplöst så kan jag maila den till dig.



Häls. Eva-Lena



2010-07-06 @ 21:37:12
URL: http://lisselgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0