Mat-koma

Idag har varit en väldigt lång dag men nu är jag äntligen hemma igen och kan pusta ut. På TV´n rullar Målextra från Elitserien medans jag på datorn håller koll på TAIF - Borås J20. Kevin Karlsson är tillbaka i laget, Simon Dahl fortsätter matcha med J18 och Viktor Crus Rydberg är frånvarande på grund av skadan han drog på sig med J20 i helgen. Tingsryd har tagit tre poäng på inledande tre matcherna så en hemmaseger ikväll skulle sitta fint. Matchen verkar svänga ganska ordentligt, och står 5-4 till de grönvita efter en och en halv period.

Själv är jag oerhört mätt och belåten efter att ha fått i mig en portion spagetti med basilika-rik köttfärssås. Mer intressant än så kommer nog kvällen inte bli men det räcker gott för mig.

...nu blev det 6-4 till TAIF efter mål av tredjefemman med de roliga efternamnen.


Kommentarer
Postat av: Jean-Pierre

Måste fråga, är det majs du har i?? : /

2010-01-22 @ 05:47:42
Postat av: 1923

Visst är det majs. Jag har förstått att folk i allmänhet inte är fullt så förtjust i majs som jag är, jag hade kunnat ha majs till i princip vad som helst.

2010-01-22 @ 09:16:28
URL: http://nittontjugotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0