Kortfattat

  • Igår kväll så hamnade jag och Lidhultarn hemma hos mig i sällskap med ett antal öl. Det skapades en hyfsad party-playlist på spotify och på nätet följde vi Blekinges idrottsgala. Blt´s direkrapportering var inte särskilt direkt, men innan kvällen var över hade vi jobbat in samtliga priser. Vi hade nog båda hoppats att Calle Höök skulle kamma hem ett pris, men han blev utan. Kvällen slutade för vår del på de Luxe med ytterligare ett par öl innan kvällen var över. Var kvällen slutade för Calle Höök vet jag inte men vi får hoppas att han fick med sig sin jacka hem i alla fall.
  • ...och så var det bönderna som kom till Löfbergs Lila Arena och inte kunde låta bli att fotografera jumbotronen.
  • Idag ska jag iväg och sparka fotboll med ett korplag som jag har lite kopplingar till. Efter idrottandet är det dags för en tipslördag av klassiskt slag med engelsk fotboll, pizza, öl och en stryktipskupong. Det var ett tag sen senast så vi kände att det var på tiden att vi tog upp den traditionen igen.
  • Södertälje - TAIF J20, idag kl 14.10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0