Tiden är inne

Julklappen har kommit upp på väggen hemma 93-åringen, så nu kan han ha koll på när hockeymatcherna börjar. Som det anstår en sann ålderman så var han givetvis inte det minsta förvånad över att vi förlorade i söndags. Hans analys var att Nybro hade mer att spela för och nog var mer taggade. Tingsryd å sin sida behöver nog ett par matcher på sig att komma igång igen. Till viss del är jag beredd att hålla med honom i hans tankar. Sen slog vi på TV'n och då visade det sig att 93-åringen visst har Eurosport. Så där lämnade jag honom i hans fåtölj medans TV'n visade ett målsammandrag från Afrikanska mästerskapen. Själv har jag plockat ner mitt julpynt och ska strax åka på innebandyträning. Uppe i Skövde närmar sig matchstart och allt fler grönvita kastar ett öga på klockan samt passar på att ägna en tanke åt högre makter.

H E J A   T I N G S R Y D ! ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0