Gitarrer och Bas, Trummor och Hat


Göteborgs-pop när den är som bäst.

Det verkar bli en ganska lugn lördag också. Vi hade innebandyträning i morse för att samla trupperna igen efter den senaste tidens händelser. För egen skull var det en nödvändig förändring och det kändes bättre idag än vad det gjort på länge. Fick dessutom äran att trycka upp en handledare i krysset precis i början av träningen och det är ett gott tecken på att saker och ting är på väg rätt håll.

 

Min bil har fortsatt krångla lite i takt med att GM´s behandling av SAAB ter sig allt mer tafflig för var dag som går. Så idag fick startkablarna komma fram för andra gången på en vecka. Nu är jag hemma hos föräldrarna och har kopplat in bilen till batteriladdaren. Så medans bilen står ute i kylan och laddar så sitter jag inne i en fåtölj och läser en bra bok, sämre kunde man sannerligen ha det. Om bilen går som den ska imorgon så kör jag först på inebandyn för att sedan kasta in en juniorfemma i baksätet och åka vidare mot Tingsryd när vi spelat klart. Vi håller tummarna för den planen.


Kommentarer
Postat av: Fabian

spela helst inte hästpojken .. 1000 hästpojkar på hultsfred är mitt värst minne någonsin! :/

2010-01-10 @ 03:46:45
Postat av: Trojan

Lyckönskningar från Ljungby!

2010-01-10 @ 09:11:52
Postat av: Joffemannen

Köp nytt batteri. Värdelöst hålla på med laddare och kablar. Om det nu inte är generatorn - då är det värre. Fast laddare och kablar kanske stämmer bättre överrens med GM/SAAB

2010-01-10 @ 16:11:54
Postat av: 1923

Jo, jag börjar inse det. Men vi hoppas lite löst på att kylan ställde till det lite extra. För efter laddningen har det funkat bra... ta i trä.

2010-01-10 @ 19:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0