1-1 står det på tröjan, och 1-1 står det i matchen...

  • Förra våren var jag utomlands och missade första säsongen av 'Mästarnas Mästare'. Igår såg jag första avsnittet av den nya säsongen och jag måste säga att jag tyckte det var bra. För någon ur min generation kommer Tomas Brolin alltid vara väldigt stor, vad som än händer. Det visade sig för någon vecka sedan att det några av juniorerna i mitt innebandylag inte ens kände till Tomas Brolins målgest. Då har det gått på tok för långt, och den goda Tomas förtjänar all eventuell upprättelse som han kan tänkas få genom Mästarnas Mästare.
  • Det finns inte fullt så mycket att fira ikväll som jag egentligen hade hoppats på. Lika bra det kanske för jag har trots allt innebandy imorgon. Men sällskapet vill likväl fira så för att slå ihop min hemmkväll med deras utgång så får jag öppna fritidsgården för förfest ikväll. Det ska nog gå bra, förhoppningsvis lämnar gästerna tidigt och jag får min välförtjänta sömn.
  • Det är lite små-tufft att det finns en Ismo Sirén-grupp på ansiktsboken. Vad som diskuteras där är dock aningen oklart, men jag tar för givet att det handlar om spaghetti-lirare med överlägsen +/-.
  • J18 vann igår på straffar mot Troja. En derbyseger är alltid en derbyseger.
  • Skidskytte, den nya tidens sjukamp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0