And he's gotta be larger than life...

  • Säga vad man vill om melodifestivalen, men igår inledde de med Bonnie Tylers dunderhit 'Holding out for a Hero'. Och oavsett sammanhang så är det något jag uppskattar väldigt mycket.
  • Det ska bli minst sagt roligt att åka till Nybro i eftermiddag. Tabelläget gör att vi kan åka dit utan att behöva känna en alltför stor oro. De senaste resultaten har inneburit att pressen inte ligger på oss i den här matchen. Kan vi bara gå ut och göra det vi är bra på så tror jag att det kan bli en ganska trevlig tillställning. Hur uppladdningen inför matchen kommer gå till är fortfarande är oklart, antingen blir det kafferep hos Lidhultarn eller så blir det förfest nere i stan.
  • Det finns vissa planer som är svårare än andra att genomföra. Min plan att vara nykter i helgen blev inte direkt genomförd. På väg in mot stan igår kväll kom ett telefonsamtal som bjöd in till fest. Målskytt som jag blev igår kunde jag ju inte säga nej till att gå på kalas och motta hyllningarna. Det blev en för egen del ganska lugn kväll för min del, men vildare för vissa andra. Det hela slutade i alla fall med att jag fick två gäster i min bäddsoffa över natten.
  • Vi får hoppas att Tingsryd inte gör sitt bästa i dagens match. Vi vet ju hur frustrerad Torgny Bendelin blev i höstas när "det rådde hatstämning och alla ledarna manade på sitt manskap rejält". Kanske visar TAIF bättre prov på fair play idag och inte gör sitt bästa på isen...

Kommentarer
Postat av: lakejen

Hoppas du hade det kul i nybro, taif som vanligt sämst när det gäller, 1-5 mot nybro.. hahahahahaha!

2010-02-07 @ 19:55:38
Postat av: Klurarn

lakejen: När det gäller? mig veterligen gällde matchen idag i princip ingenting speceillt anmärkningsvärt för taif.

2010-02-07 @ 20:34:44
Postat av: 1923

Kul att du kryper fram Lakejen, det var ett tag sen senast. Jag hade det hyfsat kul i Nybro, en seger hade förstås gjort det roligare men sånt är livet. Tack för omtanken i alla fall.

2010-02-07 @ 23:41:44
URL: http://nittontjugotre.blogg.se/
Postat av: lakej

Ut och mjölka kossorna nu bönner. Hur fan kan man få stryk av Nybro?

2010-02-08 @ 17:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0