Vrom...

  • Idag var som bekant Hans Rosling på besök i Växjö. Även om jag inte håller med om allt han säger så är han helt klart underhållande och han säger en hel del tänkvärt trots allt.
  • Lidhultarn har den senaste veckan skaffat sig en mängd nya favoritlag. I söndags var det Mora, sen har det varit Malmö samt AIK och nu får även Almtuna hans stöd. Vi får hoppas att det går bra för hans lag.
  • KHK-ferrarin har börjat gasa på nere i Blekinge. Nu jävlar får övriga lag passa sig. Det sades ju vara mycket bättre att hamna i fortsättningsserien än att hamna i botten av Allettan som Olofström uppenbarligen skulle göra. Är det kanske till och med dags att börja blogga igen?
  • Innebandyn gick bra ikväll. Det känns bra nu både spelmässigt och formmässigt. På söndag är det match igen och nu finns det inget annat än segrar som gäller. Min frånvaro i måndags från träningen hade inte resulterat i att jag blivit ersatt i förstafemman vilket kändes skönt. Fortsätter det så här så kanske det till och med blir en plats i lineupen på söndag. Det är lustigt hur glatt humör och någon slags av formtopp kan påverka spelet. Helt plötsligt känns det som om skott och passningar sitter betydligt bättre än för ett par veckor sedan. Och allt enbart tack vare att jag gjorde ett par mål i helgen, vågar vi hoppas på samma effekt hos Laudius och Hilding nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0