The game of a generation...

...kallas den visst. Jag lyckades få ett par timmars sömn innan nedsläpp mellan Kanada och Ryssland som efter två perioder nog är den bästa hockeymatch jag har sett. Kanada leder med 7-3 och på något sätt känns det inte helt avgjort. Så som målen har trillat in i den här matchen skulle jag inte bli förvånad om ryssarna kunde krypa ännu lite närmre. Det visade sig att kaffet i mitt skafferi var slut (!) så jag rörde ihop lite våffel-smet i brist på annat. Det är inget koffein men det håller mig i alla fall sysselsatt. Nu återstår det en period av matchen och sen kan jag förhoppningsvis sova ett par timmar till innan Tre Kronor spelar sin kvartsfinal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0