Stillsam helg

Det blev en oerhört lugn fredag, och lördagen verkar gå i samma tecken. Lidhultarn kom över för att se På Spåret igår kväll. Jag bjöd på Chili con carne och han hade med sig en förpackning Delicato-bollar till kaffet. Via Swehockey följde vi TAIF´s J20 tappa en 2-0-ledning till förlust med 2-3 i förlängning mot Västerås. Det visade sig att både jag och Lidhultarn har samma plan på att ha en vit helg, bortsett från Nybro på söndag då förstås.

Det ser ut att bli en minst lika lugn lördag med tanke på att mina föräldrar har bjudit hem mig på middag ikväll. Jag tar för givet att min mor ska titta på melodifestivalen, så då kanske det slutar med att jag går över till den nyblivna pappan en sväng. Innan kvällen ska jag i alla fall iväg och spela en b-lagsmatch i innebandy. Vi har spelledigt denna helgen så då passar jag på att spela bortamatch med bilagan. Att bortamatchen spelas i Växjö ser jag inte som en nackdel direkt.

Som ni ser, en ganska ointressant helg resulterar i ett ganska ointressant blogginlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0