En klen tröst

  • På vägen hem från Nybro fick jag en gratis-öl i handen. Det räddade väl inte kvällen direkt, men ingen kan förneka att det är gott med öl...
  • Ikväll ger jag Super-bowl en chans. Jag är ganska övertygad om att amerikansk fotboll är en jäkla skitsport utan något som helst tempo. Men en gång om året spelas den där finalen som är större än allt annat i USA, så det måste ju finnas någon tjusning med den. Det är matchstart vid midnatt och jag sätter på kaffebryggaren till dess. Återstår att se hur länge jag orkar kolla innan jag ger upp.
  • Det fanns förr många bloggar som byggde upp halva sitt innehåll på att häckla och ljuga om TAIF. Dessa bloggar har sedan dess lagt av eller ebbat ut i en strid ström. Man kan väl anta att det ikväll kliar i fingrarna hos dessa föra detta bloggare. Av ren sympati mailar jag därför ut en inbjudan till några av de mer namnkunniga fd bloggarna. Vi får se om någon nappar på erbjudandet och vill gotta sig lite i kvällens förlust. Jag återkommer till ämnet om jag får svar.
  • Jag tycker det var imponerade att se Nybros sittplatsklack idag. Synd bara att det inte fanns någon ståplatsklack...

Kommentarer
Postat av: Joffemannen

Fahlander vaknade iallafall direkt från de döda. Själv skulle jag bli stolt om vi nånsin fick hela sverige att skratta - folket här i Hbg tror ju jag går runt i Röglehalsduk

Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Vad tyckte du om Super-Bowl då :D?

2010-02-08 @ 16:23:05
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0