Vill du köpa en parabol?

Som flitig utlandsresenär brukar jag försöka att skriva upp mig på diverse längre abonnemang av olika slag. Men i somras kunde jag inte motstå ett erbjudande från Viasat där jag fick Viasat Sport + Underhållning för 219 kr. Det var först och främst sporten jag var ute efter givetvis, men även filmkanalerna har visat sig vara helt ok. Vid köpet så försäkrade jag mig om att det skulle finnas möjlighet att flytta parabolen om jag en vacker dag fick för mig att lämna Sverige igen. Nu har den dagen kommit, så därför undrar jag om någon av er kanske är intresserad av att ta över ett Viasat-abonnemang till ett väldigt bra pris?


Abonnemanget gäller för ytterligare 18 månader och kostar alltså 219 kronor i månaden. 219 x 18 = 3942 kronor. Jag har ingen förhoppning om att få tillbaka de pengarna, men om någon kommer med ett bra bud på hela paketet så kan vi nog komma överrens.


Viasat erbjuder sig att ordna med installation av parabolen, men det kostar 1000 kronor. Den avgiften står jag för, men om du kan sköta installationen själv så får du paketet förstås 1000 kronor billigare.


Sugen på att göra ett riktigt kap? Hör av dig med en kommentar eller till [email protected]

Kommentarer
Postat av: Frisk

Jag är mycket sugen! Vi får höras. Om erbjudandet står kvar dvs.

2010-12-19 @ 23:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0