Pengarna tillbaka!

När man nu har läst lite mer om gårdagens genomklappning så står det än tydligare att TAIF inte var förberedda att möta Lakers på bortaplan. Det är nästan så man kan tro att lagledningen hade glömt bort att det väntade ett länsderby och därför på matchdagen spontant fick ringa in spelarna. Nu är det ju trots allt så att vissa förluster svider mer än andra, och då kan man tycka att laget i dessa matcher har ett än större ansvar mot supportrar och föreningen i helhet. Dessutom såg jag inte så mycket av matchen så jag funderar på att skriva ett öppet brev och be om pengarna tillbaka. Om jag ska skriva det till TAIF eller till Lakers har jag ännu inte bestämt mig för.
***
Julhelgen är över och då är det dags för innebandyn att dra igång igen. Tre träningar denna veckan med start ikväll. Och säga vad man vill omjulledigheten och all dess gemyt, men det är rätt skönt med vardag också. Att komma in i någorlunda rutiner och sitta ner med lagkompisarna igen är en väldigt viktig ingrediens i tillvaron.
***
Arsenal - Chelsea är en hyfsad underhållning när men inte har så mycket annat för sig en måndagkväll. Och när min inneboende tar med sig en chockladask hem så blir kvällskaffet än godare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0