Mmm, nyponsoppa!

Nu har jag dragit på mig någon skit i hals och öron samt lite feber. Så nu tar jag till den bästa huskuren jag känner till, varm nyponsoppa och självömkan, så får vi hoppas att det blir bättre.
***
Igår kväll när jag kom hem från den för egen del avbrutna innebandyträningen så fick jag se slutminuten samt höjdpunkterna från måndagsmatchen. Vad som slår mig är att Thegels passning inte kan ha varit avsedd för Jan Öberg. Är den det så är det bland de grymmaste passningar jag har sett. Vidare slår det mig hur kul det är att se den glädje som finns i laget när det går bra. Efter Robin Olssons kvittering så ser man hur de där jävla finnarna sträcker armarna i luften och jublar för fullt. Det fanns länge en oro om att till exempel Kauppila och Elomo inte vill vara hos oss, och inte bryr sig nämnvärt. Men det känns faktiskt inte som om så är fallet.
***
Någon skrev bland kommentarerna att Des Moroney, Kjell Samuelsson och Oliver Ekman-Larsson vore de enda spelarena som har spelat för både TAIF och Leksand. Efter lite spånande så har vi även kommit fram till Mattias Olsson, Manne Fredriksson, Pontus Petterström (bara j-matcher i Leksand iofs), Jari Kauppila, Lars-Erik Jacobsson, Anders Rapp och Reine Rauhala har spelat för båda klubbarna. Är det någon som kommer på fler namn?

Kommentarer
Postat av: Limma

Här har vi en till. Minns dock inte om han ens var kvar till serien startade i TAIF?



http://www.eliteprospects.com/player.php?player=1113

2010-12-15 @ 13:39:32
Postat av: bersa

En högst aktuell....



http://www.superstars.nu/1040.php

2010-12-15 @ 15:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0