Så var det igång

Ikväll går Tigrarna sin första träningsmatch och jag är den första att ha förståelse för om det kommer vara lite stelt och många felpass. Igår gjorde vi nämligen vår första innebandyträning för säsongen, och det blir ofta en sorglig syn. Även om jag har hållit igång ganska hyfsat i sommar så går det inte att jämföra med en riktig träning. Dessutom är jag så pass mycket tävlingsmänniska så att jag kan pressa mig nämnvärt mycket mer när jag har en rygg att hänga på. Idag värker hela kroppen, och jag är väl medveten om att det inte kommer bli lindrigare under dagen. Rent spelmässigt är jag ingen naturbegåvning, jag spelar mer med hjärta och med hjärna än med känsliga handleder. Då blir det också så att i början av säsongen stämmer allt ännu mindre, timingen, mottagningar, passningar och skott är inte riktigt som de ska. Men det är jag van vid, ge mig ett par veckor så är jag igång även på den fronten. Så om Einarsson eller From-Björk skulle slå bort en passning eller två ikväll skulle jag inte bli orolig, då vet jag vad det beror på.

Kommentarer
Postat av: Lakej

Jag är den förste att skratta OM de grönvita gödselhögarna åker på däng ikväll. Hoppas!

2010-08-10 @ 18:40:51
Postat av: Lakej

Vi slog Nybro med 4-0 och Karlskrona med 7-1 medans ni bara vinner med tre mål mot ett div1-lag. Tror ni att ni kan hänga kvar om ni fortsätter så här? Orkar ni inte? Hörde att ni var tvungna att toppa på slutet för att kunna vinna. Fan vad patetiska ni är!

2010-08-10 @ 23:04:19
Postat av: Martin Nord

Du ska kanske på allvar överväga att sålla bort Lakej:s kommentarer, hans sandlådespråk tillför absolut ingenting i denna värld.

2010-08-11 @ 01:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0