Det var också en kväll...

Den ack så berömda och vackra Italienskan som har varit i landet de senaste två veckorna ska nu åka tillbaka till Rom igen. Så ikväll har vi druckit oss fulla på sex folköl innan det var dags för henne att ta bussen hemåt. Nu är jag hemma igen och lagar en stor gryta chili con carne, utan chili, samt funderar på hur full jag egentligen blev tidigare ikväll. För när jag nu läser på Gröna Brigadens forum så verkar det som om det finns folk som ska åka till Borås imorgon kväll. Va?!? Hur många gånger har vi svurit på att aldrig mer någonsin åka till Borås? Och så gör ni det ändå. Igen. Fredagsmatch i Borås Ishall, usch det låter inte bra på något vis. Då tror jag min fredagkväll blir bättre i sällskap med taif.nu, ett storkok chili con carne samt Örgryte - Öster på tv. Men först ska jag sova ett par timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0