Aug. 18, 2010

Tingsryd körde över Nybro och jag körde för att träna innebandy. När jag körde förbi Spetsamossen såg jag att där var ett stort cirkus-tält uppslaget. För en kort sekund försökte jag tänka ut någon fyndig koppling mellan cirkustältet och Lakers. Men sen kände jag att det är ju redan gjort, och att upprepa skämt och hån ger sällan samma effekt. Tänk till exempel om Lakejerna gång på gång skulle tjata om bönner, högrepar och stråhattar, hur intetsägande och meningslöst skulle inte det bli i längden?

Jag tycker som sagt inte att man ska dra för stora växlar av en träningsmatch... bla bla bla, men spekulera får man förstås göra. Och att analysera en träningsmatch jag inte ens har sett ger jag mig inte på. Men, oavsett vilket så är det förstås skönt att finnarna än så länge levererar, det gläder mig att publikfavoriterna i Hanssons lina fortsätter producera och framför allt känns det bra att vi fortsätter vinna.

Nu ska jag se ett nytt avsnitt av Entourage innan jag somnar gott efter en för mig väldigt lång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0