Kom igen nu Tingsryd!


Det ar nagot visst med pask och kvalserien. For tre ar sedan fick jag ett paskagg fyllt med jagermeister under en av hemmamatcherna i kvalserien. Skartorsdagen for ett ar sedan var en av 2009 ars basta dagar innan jag akte hem for att folja Asploven - Tingsryd. Idag ar det langfredag och Olofstrom gastar Dackehallen i annu en paskmatch. Aven om den tighta kragen inte ar optimal for den har varmen sa har Traditions-trojan akt pa. Jag tog for givet att matchen skulle borja kl 19 men helt plotsligt fick jag sms fran Dackehallen om att Miljonmannen hade gjort mal. Sa nu sitter jag framfor en gammal dator och foljer matchen mot Olofstrom via everysport. Mina vanner forvantar sig att vi snart ska ut och ata paskmiddag, men jag hoppas de har overseende med att jag skjuter upp den en timme eller sa...

Kom igen nu Tingsryd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0