Provokatör?

  • Idag kom det ett brev med inbetalningskort från TAIF. Nu när Elite Skybar är i antågande så blir det än viktigare att lösa medlemskap så fort som möjligt. Det vore minst sagt snopet att inte få komma in i Skybaren när den är invigd.
  • Intresserad av bussresa till bortapremiären i Mörrum? Info finns här.
  • Det börjar bli allt mer angeläget skaffa sig det där Viasat-paketet. Eftersom det i princip alltid är hos mig vi tittar på fotboll så har det kommit på förslag att sälja andelar i mitt viasat-abonnemang. Eftersom det inte enbart gynnar mig, utan även mina gäster som besöker fritidsgården när det vankas fotboll, så erbjöd sig en av stammisarna att köpa in sig. Vi låter erbjudandet vara under beaktande någon vecka till, men jag tror nog det kommer sluta med att jag nog har det där abonnemanget.
  • Igår skrev jag något om att kombinera en Göteborgs-weekend med en bortamatch mot Kungälv. Vi möter Kungälv på borta is 4/12 och som ett brev på posten kom igår en inbjudan till ett seminarie i Göteborg 6/12. Min tänkta weekend i Göteborg blir istället en ons-fredag i Göteborg. Lika gott det. Eftersom Växjö's Bästa Bartender numera bor i Göteborg så räknar jag med att få en guidad tur i det västkustska pub-utbudet.
  • En kommentar på inlägget nedan antydde att jag försökte provocera. Jag vill påstå att jag står lite över att skriva enbart med syfte att provocera. Att förvränga nyheter, hitta på lögner och fokusera på allt annat än mitt eget lag överlåter jag åt andra. Det klarar TAIF-bloggarna i sydöstra Blekinge av så bra på egen hand. Jag är nöjd med att skriva för min egen, för mina vänner och för övriga TAIFare's skull.
  • Kan någon bekräfta om Skybaren är färdig och öppen till på söndag?

Kommentarer
Postat av: Tekning

Ovasett barens status så antar jag att du mellan raderna i min förra kommentar förstod att det inte blir ngn champange på söndag. Dels för att jag inte är där och dels för att det skulle passa bättre en fredag. Jag ställer följdfrågan, kommer det att finnas Champangne i Elite Sky bar ? Inga Åkesson, mousserande eller annat skit utan Champangne från Champangne. Blir svaret från "bar-gruppen" negativt får vi lösa det på annat sätt. Du kan väl sikta in dig på något gottigt i denna läsvärda bok:



http://www.bokborsen.se/Juhlin+Rickard-bok-till-salu-10352501_1.htm

2009-09-16 @ 15:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0