Are you happy, are you satisfied?

  • Jag sitter och kollar på SVT Play och matchen mellan Småland och Västerbotten. Det står 2-2 just nu efter 1+1 av Crus-Rydberg. Jag såg Kevin Ekman-Larsson spela med J18 för någon vecka sedan, och tycker nu som då att han påminner ganska mycket om storebror Oliver. Han spelar väldigt klokt och förståndigt med andra ord. Sista tio minuterna känns det som att han har spelat non stop och imponerar stort.
  • Den Vackra Damen från Flen är i sanning väldigt vacker.
  • Jag spelar som sagt innebandy imorgon, så ikväll åker jag hem till mor och far för att äta middag. Det ryktas om att vi ska äta asiatisk och äta med pinnar, ska bli intressant att se hur de reder ut det. Imorgon kväll hoppas jag hitta en fest att kika förbi. Jag hoppas att det antingen sitter ett gäng grönvita eller rödblåa och dricker öl någonstans.
  • I periodpausen spelades det musik i Himmelstalundshallen. Det bjöds både på Robert Brobergs "Barbara" och den grymma versionen av "Another one bites the dust" av Queen och Wycleaf Jean. Varierande kvalitet med andra ord.
  • I förmiddags var jag på Maxi och storhandlade för 700 kronor. Det är sällan det sker men nu är banne mig skafferiet välfyllt för en lång tid framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0