suck och pust

En innebandyträning senare så är det goda humöret som bortblåst. På lagets hemsida blev jag beskriven som lagets...
"...Trash-talker
Finns det en hackkyckling finns de ju också någon eller några som hackar på den stackarn, under denna kategorin ingår även ute på planen och i båset och här har vi en solklar vinnare, även om jag själv inte är guds bästa barn på planen så får jag nog storstryk i den här kategorin. Han är den som mer än gärna tar chansen när han får den att ge de unga en gliring. Han är även aldrig vän med motståndarna och retar mer än gärna upp deras backar och de personer i motståndarlaget han inte ger mycket för får också höra det. Lite av vår egen Per Ledin, han tar ingen skit men ger mycket!"

Ikväll tränade vi klockan 21-22 och det var uppenbart att den sena starten inte gjorde mig gott. Spelet, löpningarna och defensiven satt hyfsat bra, men så fort jag fick bollen i anfallszon så slog jag bort den. Jag hatar att underprestera och blir fruktansvärt arg när jag gör det. Då finns det inte mycket utrymme för något trashtalk eller några gliringar mot juniorerna. Det får bli nya tag på onsdag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0